Hogyan javíthatjuk a látást szemüveg nélkül?

Hogyan lehetne javítani a nagyszerű látást

Nem kell hozzá sok idő. Akkor csak meg kell tanulni, hogyan kell használni a szemet és a lelket. Néhány 10 látási szokások segíthetnek a szem megfelelően működjön, ezáltal megakadályozza a felhalmozási terhelését. Mások teszi éber és koncentrált segít jobban megérteni, hogy mit látni és érezni.

Egy egyszerű tréninggel javítható a látás - Ezt mondja a szemészorvos szakértő

Rendszeresen villog. Ha villog, a szem felületét tisztítani és nedves. Ha nyugodt, pislog percenként, vagy 5 másodpercenként. De az emberek, akik nehezen látni, tudat alatt arra törekszünk, hogy tartsa a nyitott szemmel, ami a stressz és a fáradtság a szemében.

Ne felejtsük el, hogy villog minden 35 másodperc. Természetesen, ha nem jár napokig stopperrel a kezében, hogyan lehetne javítani a nagyszerű látást annál több erőfeszítést teszel annak érdekében, hogy elérjék a rendszeres pislogás, a jobb szemed fogja érezni. Szemhéj - az egyetlen testrész, szabályozott egyetlen izom. Megfelelően pihentető ez az izom, akkor érheti el kikapcsolódást az egész szervezetben.

állítsa helyre a látást akupresszúrával

Lebegés blink - ez egy gyakorlat, amit tehetünk, bármikor a nap, amikor egy értesítést, hogy belenézett valami, vagy ha úgy érzi a rövidlátás műtét a szemét, és a fáradtság. Ahhoz, hogy végre ezt a gyakorlatot egyszerűen és gyorsan villog alkalommal.

Ne feszítse, és ne tartsa csukva a szemét: ellenkezőleg - pihenni az arc izmainak villog. Ezután egy darabig, csukd be a szemed és lazíts. Ismételjük meg ezt a 2-es vagy 3-szor. Lebegés villogó segít tartani a szemét nedves és nyugodt.

kiteszi a látványt

A perifériás látás. Ha összpontosítani egy bizonyos témában, a szemek is kap tájékoztatást a kerületi tudat - oldalról, elöl és hátul képest az irányba néznek.

Szolgáltatások

Nyugodt és kiegyensúlyozott látást lehetővé teszi, hogy szervezi és koordinálja a használata a központi és a periférikus látás. A látássérült emberek gyakran túl sok figyelmet a látás egy témában, így blokkolja a perifériás látás.

ahonnan a látás élesen leülhet

Ez a mesterségesen létrehozott keret okozhat mentális fáradtság és a stressz. Mindig próbáljuk észre mindent, hogy jön be a látóteret - egy táblázatot, amely a könyv, amit éppen olvas, a tér közted és a szem chart, vagy például a tér, ami körülvesz, ha vezetsz.

a látás helyreállítása keratokonussal

Állítsa be a szemed, és változtassa meg a fókusz. Tartsd szem tágra nyílt, és nem villog - az hogyan lehetne javítani a nagyszerű látást leggyakoribb rossz szokások látássérültek.

miért császármetszés gyenge látással

Mozgatni a szemét, és folyamatosan keresi közel a távoli tárgyakat és fordítva - az egyik leghatékonyabb módja, hogy kiirtani ezt a szokást. Folyamatosan mozgó szem nézési helyet olyan gyorsan, hogy küldenek az agyba másodpercenkénti kép! Állandó finom szemmozgás - szerves része a jó látás: rezzenéstelen és mozdulatlan szemmel zavarja a normális működését a vizuális rendszer. Természetesen, ha nem szándékosan mozgatni a szemét olyan gyorsan, de akkor távolítsa el a szem terhelését gyakran változik a figyelem középpontjába.

Ez lehetővé teszi, hogy a szemét pihenni tovább. Bármerre nézett, ne felejtsük el, hogy mozog a fókuszt, és mozgassa a szemét. Például, ha autóvezetés, nézi a sebességmérő a visszapillantó tükör, a szám az autó előtt.

Sétálni az utcán, tévénézés vagy a vezetés egy üzleti tárgyalás, mindig próbáljuk szemed mozog, és folyamatosan változik a figyelem középpontjába. Ez különösen fontos, ha olvasod, vagy dolgozik a számítógépen - percenként kell lefordítani nézet valamilyen távoli tárgyat. Megtekintéséhez egy nagyon hasznos kombinációja szemmozgás és mozog a hangsúly a fejlesztés perifériás tudat.

Ne esnek transzba. Egy férfi, aki beleesett egy trance, könnyen megtanulható: ő szétszórt élettelen szemét, úgy néz ki, egy ponton pislogás nélkül, a szeme még mindig. Mindez fokozatosan szokássá válik, ami a látás elvesztése. Ebben az összefüggésben, a trance értünk minden szellemi tevékenység, vagy nem kapcsolódhatnak a vizuális képek ábrándok, példáulha a személy teljesen elmerült a gondolataiban, de a szeme nyitva van ugyanabban az időben.

Mindig tudatában a pillanat és a világ.

Ne menj túl mélyen magad. Nincs semmi baj létrehozásában képzeletbeli képek, de ha ez szokássá válik, akkor negatívan befolyásolja az állam a nézetet. Ha becsukod a szemed, és képzeld magad nézi egy távoli objektum, a szemét a fókusz megváltoztatására, mintha tényleg nem nézett vissza. Úgy tűnik, hogy megpróbálja, hogy első kézből, hogy létezik, csak a képzelet. Tehát, ha vezetsz, ezúttal gondolkodni valami más, a szemedben van egy dilemma - hol kell keresni?

Egyrészt, igyekeznek összpontosítani az úton, és a többi - az a tény, hogy mit gondol. Ennek eredményeként túl sok a feszültség a vizuális központja az agy kap ellentmondó információkat. Ne, hogy a szemét szakadt két különböző nézet - belső és külső.

1 thoughts on “Hogyan lehet javítani a látást olyan távolban, amit rosszul látok”

Csukd be a szemed, amikor álmodik. És amikor nyitva vannak - nem a felhők. Share iskolások körében szorul szemüveg növekszik. A legtöbb alkalommal, amikor álmodni mit fognak tenni a középiskola után - miközben a szemüket próbálja összpontosítani a táblán. Olvasása közben a szem lát, a betűk az oldalon például C O T. De van egy kép egy macska fejét. Kiderült, hogy a szem lát, egy dolog, és az agy - a másik. Ahhoz, hogy védi a szemet szükségtelen terhelés olvasása közben ne felejtsük el, hogy a gyakorlatban az első három ilyen látási szokások.

  1. Címkék: látásjavítás Negyed százada, 25 évvel ezelőtt kezdődött el itthon a heroikus munka és küzdelem azért, hogy a szemészet mellett is megjelenjen az alternatív megoldás.
  2. Lutein fontossága A lutein nevű pigment a retina egyik rétegében fordul elő nagy koncentrációban, ahol a pigmenttel teli sejtek elősegítik a védelmet a túlzott fény ellen.
  3. Smile szemműtét

Lelkesen részletezném a szavak értelmét, nagyon fontos, ugyanakkor felismerni, hogy valóban látni a szemét - a betűk az oldalon. Tanítsd ezt a gyerekek, és segít nekik fenntartani a látás, amelyben születtek.

Mindig van valami új és figyelemre méltó. Vessen egy pillantást a világon, mint egy gyerek nézne - az izgalomtól, áhítat és csoda, hiszen ha már mindent látott az első alkalommal.

Takarmány a szemet és hagyja őket pihenni. Napfény is táplálja a testet, mint a víz és az élelmiszer. Ha a természetes fény a szemét, hogy jobban lásson. Köztudott, látásgyakorlat plusz ha a nap nagy részében tölteni zárt, mesterséges fény, akkor komoly következményekkel jár a látás és általános egészségi állapotának.

A látás javítása és a táplálkozás

Az utóbbi években aggodalmak a pusztítás a védő ózonréteget, és a negatív következmények adódnak ebből, túl sok napsugárzás. De nem káros a napozás is, és a megjelenése a nap hosszú szünet után.

Például, miután néhány nappal ül a négy fal mesterséges fény. Természetesen körültekintő korlátozhatja azt az időt napozásra és egyéb szélsőséges módon, hogy maradjon a nap, de az egészség nagyon fontos, hogy a nap legalább egy kis időt rendszeresen. A legjobb, hogy pihentesse a szemét a sötétben. Egy jó módja annak, hogy a szemét pihenni - zárja be őket, és fedezze fel látásműtét fizetése kezét. Megteheti ezt másodpercig minden alkalommal, amikor úgy érzi, a szemében fáradtság vagy stressz.

Az eljárás során az is hasznos, hogy szemléltesse néhány kellemes jelenetet.

Hogyan lehetne javítani a látást otthon, 10 tipp, hogy javítja a látást, informatív magazin!

Csukd be a szemed, és kapcsolja be az arcát a nap. Ha nem tudja bekapcsolni a nap csukott szemmel, anélkül, hogy kancsal, vagy törzs arcizmok elkezdik gyakorolni egy kicsit elfordult, úgy, hogy a szem és az arc a lazításra.

Aztán amikor megszokja a fényt, viszont a nap egyre több és több. Várjon 5 másodpercet, hogy a szín a nap esett a csukott elzáródás segíti a látást. Fedjük le a szemét a kezével, hogy megvédje őket a fény még 5 másodpercig, majd távolítsa el a kezét, miközben behunyt szemmel egyidejűleg. Ismételje szor lépéseket. Az egész folyamat elvisz percig. A legtöbb esetben az emberek túlságosan érzékeny a napfényre, megfosztva látórendszerük e fontos egészségügyi eleme.